Thursday, November 11, 2010

Pengenalanku

Bismillahirrahmanirrahim.........seindah kalam suci buat pembuka bicara kata..
Alhamdulillah...segala puji bgi Allah yg Maha Berkuasa atas sekalian alam. Pertama dan selama-lamanya perhamba yg fakir ini ingin meluahkan rasa kesyukuran yg x terhingga kpd Sang Pencipta krn dgn limpah dan kurnianya, dpt lagi ana mengecapi kenikmatan Iman dan Islam serta segala kurniaan yg x terhitung luasnya. Tak kenal maka tak cinta....mungkin itulah ungkapan yg sesuai bg ana katakan.Siapakah diriku??
Ana akhukum fil Islam..Ismi Muhammad Faiz Bin Mohd Nawi. Kini ana secebis menuntut mutiara kefardhuan ilmu di Maahad Tahfiz Sains Tanah Merah di ting.4 dan menetap di Tanah Merah,Kelantan..
Mungkin dgn sedikit sebyk butiran peribadi yg dicoretkan dpt mengikat tali layaran taaruf ana bersama anda semua sebagai khalifah di muka bumi ini.Setinggi-tinggi kesyukuran diucapkan kpdNya kerana dgn izinNya, ana berpeluang menghadirkan diri membawa risalah coretan dakwah melalui medan tinta ini buat tatapan pembaca budiman sekalian.Kusedari diri ini terlalu jahil utk berilmu, ininkan pula ingin mengecapi gelaran"sempurna".Namun , kelemahan hakiki pada setiap makhluk ciptaanNya ini tidak menjadi penghalang bgi ana utk menyampaikan sdkt sebyk ilmu yg terkandung di dada,Insyaallah..Semoga segala catatan pena ini dpt menjadi suatu sumber bacaan yg membawa kita ke arah mendekatiNya dan mengenali akan ketauhidanNya dgn lebih mendalam.Tuntutan maaf dipinta sekiranya terdpt sebarang kekhilafan atau kecacatan apa yg terkandung dlm blog ini.Segala yg baik itu datang dr Allah Taala dan apa yg buruk itu lahirnya dr ana yg kerdil ini sendiri..Wassalam....

1 comment: